20 December 2010

Dah nak balik dah

Assalamualaikum w.b.t

Hari ni takda banyak benda yg aku wat sbb kls da abis. So, tengah hari tadi wanita yang bertakhta di hati ini send mesej yang berbunyi "Dh packing brng lom . Wat awal snang nnt". So, aku pon gi packing la barang sebab da nak balik da. Balik ke kampung dan tak akan pulang ke JB lagi buat masa yang terdekat nih. Praktikal sudah. Sedih gak sebab nak tinggalkan kawan-kawan yang menjadi separuh daripada kehidupan aku. Kawan-kawan Landak Kawan yang daripada sem 1 aku kenal. Daripada mula-mula aku belajar kat sini, sampailah sekarang masing-masing da nak gi praktikal da. Banyak kenangan yang kitorang lalui bersame. Aku tau, dalam dunia ni takde yang kekal. So, memang inilah lumrah hidup di dunia. Bila berjumpa, mesti ade perpisahan an? Lagipun, dunia semakin canggih. Kalau nak dengar khabar berite, hujung jari jek.

Landak Kawan always in memory.

2 nasihat:

Yuni Aisyah said...

jgnlah sedih2...nnti jumpe lg kn.??
jap nk tnye..nak g mne sbnrnya.?

SDS said...

nk g praktikal sudah..so, da x ley jmpe mcm slalu sbb msg2 da ddk jauh an...

Post a Comment