27 March 2011

Sunrise


Dalam entry yang lepas, ada yang berkata, sunset cantik, sunrise lagi cantik sebab tak ramai yang sanggup bangun pagi. Sebenarnya SHM juga ada koleksi sunrise sebab kebiasaannya lepas subuh SHM tak tidur dah. Tak baik tidur lepas subuh (tapi kadang-kadang buat jugak :D) Kali ni SHM nak berkongsi gambar-gambar yang diambil pada waktu pagi. Orang pun pelik tengok SHM. Ramai yang keluar pagi-pagi nak joging, tapi SHM je yang keluar amik gambar.







p/s kabus banyak. sejuk kot ^_^ 

2 nasihat:

yatie Awang said...

SHM duk kat perkampungan ke....ke..padang bola tu..hihi....

SHM said...

yatie Awang : ni kat alor setar..so, bukanlah perkampungan..n 2 jga bkn padang bola, tp sawah padi..^_^

Post a Comment