24 November 2010

Kesibukan yg melanda

Apa khabar semua? Diharapkan semua berada dalam keadaan yang sihat sejahtera hendaknya...Buat masa ini, aku tidak dapat berlama-lama di dunia maya ini kerana sibuk dengan urusan. Urusan duniawi yang penuh dengan cubaan ini. Insya'allah aku akan kembali semula ke sini setelah kehidupan aku kembali berjalan normal seperti sedia kala.



Aku tidak mempunyai banyak masa untuk menulis kerana sekarang ini pun aku 'mencuri' masa ketika dalam perbincangan dengan rakan-rakan. Apa-apa pun, aku akan kembali ke sini juga suatu ketika nanti. Itu janjiku. Sebelum aku mengundur diri, hayati dan fahami kata-kata ini. "Bekerjalah anda ibarat anda hidup seribu tahun lagi, beribadatlah anda seolah-olah anda mati keesokan hari".

Wassalam...

4 nasihat:

ismiaisha said...

tak pe...ada kesempatan nnti boleh berkongsi pendapat~ :)

Al - Mu'allim said...

Salam 'alaik

Jangan 'mencuri' :)

Pentingkanlah yang lebih penting itu dari pentingkan yang penting itu kerana pentingkan yang lebih penting itu lebih penting daripada pentingkan yang penting itu.

Ckin Kembaq said...

same.. Bz memanjang..hehe Tapi still ok. Alhamdulillah dah settle program... n_n

SDS said...

ismiaisha : insya'allah

al-mu'allim : insya'allah, akan diusahakan..:D

ckin : kdg2 kita bz, kdg2 kita lapang...mcm 2 lah hidup kat dunia ni..

Post a Comment