02 May 2011

Segmen Jemput Ke Blog Saya


Hari ni SHM nak join segmen lagi. Segmen Jemput Ke Blog Saya. Heheh. Jemput la datang ke blog SHM nih. Walaupun blog ni takde lah lawa sangat, header pun belum sempat nak buat lagi, tapi mungkin ada ilmu-ilmu yang boleh kita ambil daripadanya. Tu yang pentingkan. Ilmu yang ada dalam sesebuah blog lagi penting daripada widget-widget yang terlalu banyak.

Insya'allah, blog SHM ni akan berkongsikan lebih banyak ilmu di masa akan datang. Nak join segmen ni? Boleh la ke klik kat sini ataupun header atas tu.

13 nasihat:

Jahidih Saili said...

layout blog lawa..

SHM said...

Jahidih Saili : Tq..ni pon cri kt internet...

yatie Awang said...

ok apa...

genkconer said...

singgah sini,,,salam perkenalan..
jom join contest pertama genkcorner

http://genkcorner.blogspot.com/2011/05/contest-best-candid-picture.html

SHM said...

yatie Awang : ap yg ok? :D

genkconer : tq singgah..salam perkenalan..insya'allah, klu x de aral SHM akan join..

whitecappuccino said...

akak singgah sini ya..:)

SHM said...

whitecappuccino : tq singgah ye kak..:D

✿ cik nia ™ ヅ ✿ said...

singgah sini balik =)

SHM said...

✿ cik nia ™ ヅ ✿ : tq ye singgah..:D

Cik Misi said...

CikMisi datang membls kunjungan dr segmen Jemput Ke Blog Saya =)

SHM said...

Cik Misi : TQ dtg ziarah..^_^

shanas said...

singgah dah trus follow sini...! hye semua!

SHM said...

shanas : tq ye singgah n follow..:D

Post a Comment